Nissan
ბერგამოტი, კარდამონი, ბეგქონდარა, მწვანე ჩაი, მშრალი ხე.
ნისანის ექსკლუზიური არომატი
ნისანი მუდმივად დგას ტექნოლოგიებისა და ინოვაციების წინა ხაზზე. აქ კარგად იციან არომატის ძალის შესახებ. ამიტომ ნისანმა ეარ არომასთან ერთად შექმნა განსაკუთრებული სურნელი და გახდა მსოფლიოში პირველი ავტომობილების მწარმოებელი კომპანია, რომელიც არომა-მარკეტინგულ სტრატეგიას ყველა საავტომობილო გამოფენაზე მიმართავს.
ეარ არომას მიერ ნისანისთვის შექმნილი ექსკლუზიური არომატი გადმოსცემს კომპანიის საავტომობილო ბრენდების დიზაინის ხასიათს და უკავშირდება მის იაპონურ ფესვებს. სურნელი იხსნება ციტრუსის და მწვანე ჩაის მასტიმულირებელი ნოტებით, რომლებიც კარდამონის, ბეგქონდარასა და მშრალი ხის სურნელების ფონზე ქმნიან კონტრასტს.
„ექსკლუზიური სურნელი გამოარჩევს ნისანს კონკურებტებისგან და ქმნის შთამბეჭდავ აურას ბრენდის გარშემო.“
ასე ხსნის არომა-ბრენდინგის მნიშვნელობას როელ დე ვრისი,ნისან მოტორს კორპორაციის, გლობალური მარკეტინგული სტრატეგიების ვიცე-პრეზიდენტი :
„სწორედ ასე იქცევიან სხვა ბრენდები, მაგალითად ტანსაცმლის ცნობილი ბრენდები და სასტუმროების ქსელები. ფეხს შედგამ თუ არა მათ მისაღებ ჰოლში, მაშინვე შეიგრძნობ ნაცნობ სურნელს და თავს ისე გრძნობ, თითქოს სახლში დაბრუნდი.“
დაგვირეკეთ
დაუკავშირდით Air Aroma-ს წარმომადგენელს და ჩვენ თქვენს საქმიანობას დაუყოვნებლივ არომატულად ვაქცევთ.
სურნელის განვითარება
ექსკლუზიურ სურნელს ეძებთ? Air Aroma პარფიუმერებს შეუძლიათ შექმნან ინდივიდუალური არომატი მხოლოდ თქვენი ბრენდისთვის